Trápia vás bolesti krčnej chrbtice alebo ramien? Vyskúšajte tieto jednoduché CVIKY!


Zacvičiť si môžete kdekoľvek - doma, v kancelárii a niektoré dokonca aj v aute.

1. Zdvihnite ruky

Bolesti ramien sú častokrát spôsobené opakovaním jedného pohybu, alebo príliš zvesenými ramenami. Vystrite sa a vykonajte opačný pohyb - natiahnite ruky do výšky.

​2. Natiahnite si tricepsy

Tento klasický a dobre známy cvik by ste mali vykonávať nielen vo chvíli, keď vás bolí chrbát, ale v priebehu dňa ako prevenciu bolesti.

​3. Oprite sa o stenu

Ak celý deň sedíte pri počítači so zhrbenou chrbticou, niet divu, že vás bolí. Postavte sa k stene, oprite sa o ňu a poriadne sa povystierajte.

​4. Preveste sa k nohám

Ďalší cvik je protikladom k vystretej chrbtici. Postavte sa do šírky bokov, spojte si ruky nad hlavou a uvoľnite telo tak, aby hlava smerovala nadol. Urobte zo seba bábku, ktorá je úplne uvoľnená.

​5. Zatlačte stenu

Postavte sa čelom k stene, jednou nohou k nej vykročte a rukami sa silno zaprite. Ponaťahujete si tak všetky svaly, ktoré vám počas dňa stuhli.

Zdroj: bustle.com