Neviete si poradiť s POOBEDNÝM ÚTLMOM? Toto vám určite pomôže


Išli ste spať skoro, celkom dobre ste sa vyspali a dokonca ste si ráno nedali ani druhú šálku kávy. Príde však 3. hodina poobede a pre vás prestane byť čokoľvek na svete dôležitejšie ako ľahnúť si a únavu zahnať. Väčšinou však táto únava prichádza v práci, kde si tak ľahko neoddýchnete. Viete, ako s poobednou únavou bojovať inak?

Riešenie problému pozostáva z viacerých menších krôčikov, ktoré vás tejto únavy postupom času zbavia. V prvom rade je nutné chodiť spať v konkrétnych časoch, aby si na ne telo zvyklo. Telo začne očakávať príchod spánku v týchto hodinách a nie ostatných počas dňa. Ďalším krokom je ranné cvičenie. Aj keď mnohí z nás stíhajú ráno len kávu a čosi pod zub, ranná rozcvička má veľmi priaznivý dopad na naše zdravie.

Netreba zabúdať ani na najlepšieho priateľa človeka - kofeín. Ten môže totiž v značnej miere ovplyvniť naše spacie návyky, keďže má silné stimulačné účinky. Ak zvyknete popíjať kávu po návrate z práce v podvečerných hodinách, je na čase to trochu obmedziť. Nezabúdajte však ani na správny pitný režim.

Zdroj: bustle.com