CVIKY, ktoré by ste mali robiť pred tým, ako si ľahnete do POSTELE!


Je mnoho vecí, ktoré by sme mali, alebo nemali robiť pred tým, ako pôjdeme spať. Viete však, ktoré cviky sú perfektné pre pokojný spánok a ráno bez bolesti chrbtice? Vyskúšajte ich s nami!

1. Veľké objatie

Postavte sa a s nádychom roztiahnite ruky. S výdychom si venujte veľké a pevné objatie. V objatí vydržte aspoň 30 sekúnd a s nádychom ruky uvoľnite. 

​2. Naťahovanie krčnej chrbtice

V stoji alebo v sede sa nadýchnite a s výdychom uvoľnite hlavu do jednej strany. V pozícii vydržte aspoň po dobu 5 nádychov a výdychov. Následne s nádychom dajte hlavu na stred a s výdychom uvoľnite do druhej strany.

S výdychom hlavu uvoľnite dopredu, môžete si na ňu položiť obe ruky.

​3. Pozícia dieťaťa

Ak cvičíte jógu, túto pozíciu iste dobre poznáte. Posaďte sa na päty a pomaly vystrite ruky na zem. Oprite si o zem aj čelo a výdychom uvoľnite celé telo. Nezabúdajte pravidelne dýchať.

4. Naťahovanie svalov na nohách

Posaďte sa, vystrite nohy pred seba a napnite špičky smerom k stropu. S nádychom vystrite ruky nad hlavu a s výdychom si chyťte hrany chodidiel. Pravidelne dýchajte a uvoľňujte celé telo smerom k nohám.

Zdroj: healthline.com