Štvrtok, 19. september 2019 - Meniny má Konštantín
LivePríjemné ráno s Barborou, Lukášom, Martinou alebo Tomášom
Beyoncé - Halo
Playlist hraných skladieb

Zamyslenie: Prečo my, Slováci, radšej pretrpíme nekvalitnú službu, ako by sme ju mali ísť reklamovať?


Zatneme zuby, nejako to vydržíme a už sa tam nikdy nevrátime. A budeme robiť zlé meno.

Zdroj: pixabay.com

Predstavte si situáciu. Prídete do hotela. Izba nespĺňa vaše hygienické nároky, máte rozlámanú posteľ a ešte aj pri raňajkách je všetok riad špinavý.

Možno si poviete, že by ste čokoľvek išli ihneď reklamovať. Lenže …  po vojne je každý generál. Ubytovaný človek slovenskej mentality rozmýšľa inak: „Čo mi urobia, ak sa pôjdem sťažovať? Nebudem mať zajtra v raňajkách napľuté.”

Bohužiaľ tento prístup nepomôže ani jednej strane. Klient dostáva nekvalitnú službu a majiteľ podniku (v prípade, že to myslí s podnikaním vážne) prichádza o klientov.

Aké je riešenie?

Skúste si predstaviť Nemca alebo Brita. Ten bude čakať a sťažovať sa dovtedy kým nedostane to, za čo si zaplatil. Pri najbližšej príležitosti buďte Nemec alebo Brit. Vráťte nekvalitné jedlo. Pýtajte inú izbu. Žiadajte späť peniaze. Len tak dospejeme k spokojnosti.



Cookies

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb a zobrazovať relevantnú reklamu. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.